stillingen

PRESSEMEDDELELSE

Nygas i Kjellerup bliver en del af Søberg Gruppen / Energiservice, der bliver væsentlig stærkere i Midtjylland.

Nygas smelter sammen med Søberg Gruppen / Energiservice den 1. oktober.

Dermed bliver Søberg Gruppen en væsentlig større service og VVS-spiller i Midtjylland, med afdelinger i både Randers, Kjellerup og Århus. Søberg Gruppen med ca. 190 medarbejdere har foruden afdelinger i Kolding, Haderslev, Sønderborg, Nyborg – samt i Rødovre og Næstved.

Målet med overtagelsen af Nygas er - at øge vores aktiviteter i Midtjylland samt opnå yderligere driftsfordele samtidig med, - at nærheden til kunderne bevares.

Nærhed og relationer

- Det, der har været vigtigst for os i denne sammenhæng, er at bevare den lokale nærhed og relation til kunderne.

Netop den lokale nærhed og de relationer, der er mellem de enkelte montører og kunderne, er en styrke i begge virksomheder– siger Adm. direktør Max Hansen, Energiservice.

Den bedste beslutning

Efter mange år som selvstændig har salget til Søberg Gruppen været en beslutning, der har været noget under overvejelse siger Søren Heiberg – som fortsætter i Søberg Gruppen med daglig kontakt til kunderne og medarbejderne og netop sikkerheden for at medarbejderne kunne fortsætte var afgørende for mig siger Søren Heiberg som heller ikke lægger skjul på at han er glad for af at blive en del af Søberg Gruppen, med alle de nye forretningsmæssige muligheder.

Kundeorienteret og troværdig

Søberg Gruppen bærer præg af en høj grad af værdibaseret ledelse, hvor det at være kundeorienteret er det primære for alle medarbejdere, uanset funktion. Det handler om at være troværdig og engageret og have respekt for både kunder og kolleger – siger Adm. direktør Max Hansen, Energiservice.

Søberg Gruppen og Nygas