stillingen
PRESSEMEDDELELSE

Råsted VVS teknik i Randers bliver en del af Søberg Gruppen / Energiservice, der bliver væsentlig stærkere i Midtjylland.

Råsted VVS Teknik smelter sammen med Søberg Gruppen / Energiservice den 1. oktober.

Dermed bliver Søberg Gruppen en væsentlig større service og VVS-spiller i Midtjylland, med afdelinger i både Randers, Kjellerup og Århus. Søberg Gruppen med ca. 190 medarbejdere har foruden afdelinger i Kolding, Haderslev, Sønderborg, Nyborg – samt i Rødovre og Næstved.

Målet med overtagelsen af Råsted VVS teknik er - at øge vores aktiviteter i Midtjylland samt opnå yderligere driftsfordele samtidig med, - at nærheden til kunderne bevares.

Nærhed og relationer

- Det, der har været vigtigst for os i denne sammenhæng, er at bevare den lokale nærhed og relation til kunderne, og det gør vi netop ved at Carsten Andersen er på samme plads som altid, og de samme montører kører videre i lokalområdet, og når man fra 1. oktober ringer til Råsted VVS Teknik, så stilles man automatisk videre til Søberg Gruppen / Energiservice.

Netop den lokale nærhed og de relationer, der er mellem de enkelte montører og kunderne, er en styrke i begge virksomheder– siger Adm. direktør Max Hansen, Energiservice.

Den bedste beslutning

Efter mange år som selvstændig har salget til Søberg Gruppen været en beslutning, der har været noget under overvejelse siger Carsten Andersen – som fortsætter i Søberg Gruppen med daglig kontakt til kunderne og medarbejderne og netop sikkerheden for at medarbejderne kunne fortsætte var afgørende for mig siger Carsten Andersen som heller ikke lægger skjul på at han er glad for af at blive en del af Søberg Gruppen, med alle de nye forretningsmæssige muligheder.

Kundeorienteret og troværdig

Søberg Gruppen bærer præg af en høj grad af værdibaseret ledelse, hvor det at være kundeorienteret er det primære for alle medarbejdere, uanset funktion. Det handler om at være troværdig og engageret og have respekt for både kunder og kolleger – siger Adm. direktør Max Hansen, Energiservice.

Søberg Gruppen og Råsted VVS Teknik Aps.

oskar
Okt 28, 2019 118

Oskar Jensen skal til Regionale mesterskaber for VVS-energilærlinge

Blik og Rørarbejderforbundet og TEKNIQ ARBEJDSGIVERNE arrangerer hvert år DM i Skills for…
Varmepumper Dansani 500
Mar 27, 2019 465

Varmepumper giver gaskedler et pusterum

Hos baderumsleverandøren Dansani i Haderslev aflaster otte varmepumper fra Vølund…
stillingen
Sep 17, 2018 1708

Søberg Gruppen styrkes i Midtjylland!

PRESSEMEDDELELSE Nygas i Kjellerup bliver en del af Søberg Gruppen / Energiservice, der…