Kristian Jensen er tiltrådt som divisionschef hos VVS Søberg A/S pr. 1. marts 2020. Ansættelsen kommer som en del af vækststrategien og deraf videreudvikling af forsikringsafdelingen

Kristian Jensen kommer fra en stilling som afdelingsdirektør i Hetag Tagmaterialer A/S og forinden dette over 20 års erfaring fra forsikringsbranchen, hvor han bl.a. har haft det strategiske ansvar for udvikling af salg til nye og eksisterende erhvervskunder og dertilhørende serviceprogram.

”Da jeg mødte Kristian Jensen, så jeg strakt, at han ville være et godt aktiv for VVS Søberg A/S. Han har solid erfaring, et stort netværk og en god forståelse for vores forretning. Ved at ansætte vigtige personer bevarer vi konkurrencedygtigheden, hvilket bidrager til fortsat vækst”, udtaler Kjeld Søberg, der er indehaver af VVS Søberg A/S.

VVS Søberg A/S befinder sig i en ekspansionsfase indenfor forsikringssegmentet, og ansættelsen af Kristian Jensen er et led i udvidelsen. ”Jeg har tidligere samarbejdet med VVS Søberg A/S som kunde, og ved hvor konkurrencedygtig virksomheden er. Jeg husker specielt den ordentlighed, der kendetegner virksomhedskulturen samt deres lyst og evne til konstant at udvikle virksomheden. Værdier og en kultur, som var afgørende for mit valg.

Jeg kommer til et kompetent team med hurtige processer og en fleksibel forretningsmodel, hvilket er nøglerne til glade kunder og fremgang indenfor forsikringsskader. Nu ser jeg frem til at bidrage til, at VVS Søberg A/S bliver det oplagte valg i Danmark ved at udvikle og sikre endnu bedre løsninger for vores kunder” udtaler hovedpersonen Kristian Jensen selv.

VVS Søberg A/S glæder sig over valget af Kristian Jensen som forsikringsafdelingens nye divisionschef, og ser frem til et godt og konstruktivt samarbejde.

En samlet løsning

VVS Søberg A/S´ samlede løsning inkluderer både taksering og udbedring, så kunden kun har én kontaktperson, der håndterer hele skadesforløbet. Vi udarbejder i fællesskab en tidsplan, og står for al kontakt og koordinering med forsikringsselskabet og de håndværkere, som skal løse opgaven.

Det er vigtigt for os, at kunden får en tryg og professionel oplevelse, mens vi udbedrer skaden. Vi tager ansvaret for opgaven fra A – Å, og er først tilfredse, når KUNDEN er glad og tilfreds.